اگه قبلاً شنیدید اشکال نداره، دوباره بخندید

میگن یه روز استاد بدیع الزمان فروزانفر داشته تو خیابون می‌رفته،یه گدا بهش برخورد می‌کنه که داشته میگفته:

 یاابولفضل... یاابولفضل...

بدیع الزمان فروزانفر میره جلو و به گدا میگه :بیا این پول را بگیر و بدان که منادای مضاف همیشه منصوب است و یا ابالفضل درست است دیگر نگو یاابوالفضل...

"""

یه روز به علامه محمد قزوینی میگن نظر شما درباره‌ی این مصدرهای جعلی مثل ایرانیت و... چیه؟

علامه قزوینی میگه: این عین خریت است